כוסות חד פעמיות

מערכת שורש  כז אב, תשעה  8/12/2015

מכל הכלים החד פעמיים הרבים שאנו משתמשים בהם באופן קבוע במהלך חיינו, אין ספק כי המקום הראשון והמכובד שייך לשימוש בכוסות חד פעמיות
.......................

כוסות חד פעמיות
מכל הכלים החד פעמיים הרבים שאנו משתמשים בהם באופן קבוע במהלך חיינו, אין ספק כי המקום הראשון והמכובד שייך לשימוש בכוסות חד פעמיות. לפניכם רשימה קצרה של השימושים השונים שכל אחד מאיתנו עושה במבחר הדגמים של כוסות לשימוש חד פעמי הקיימים כיום בשוק:
  • בקיץ – לעידוד שתייה מרובה
  • בחורף – לשתייה חמה
  • במתקני שתייה – בבית ובמשרד
  • באירועים וחגים משפחתיים – כדי לחסוך ברחיצת כלים.
  • באירועים בחיק הטבע – נוסף הרכיב שאין צורך לסחוב כלים כבדים.
  • ימי הולדת והתכנסויות בחצר הבית
  • כנסים ואירועים שאנו מארגנים במסגרת העבודה
  • לפרסום – על ידי הטבעת הלוגו של בית הקפה על הכוס.

כוסות חד פעמיות שנראות כמו המקור
כוסות אלו מעוצבות היום בשלל צבעים, גוונים וטקסטורות עד כי קשה לפעמים להבחין שאלה כוסות לשימוש חד פעמי מפלסטיק ולא מזכוכית. ישנם היום עיצובים מיוחדים אפילו לכוסות יין ושמפניה שנראים ממש כמו המקור, כמו כוס אמיתית ולא חד פעמית. אין ספק שכוסות כאלה טובות מאוד לאירועים משפחתיים כמו גם לכנסים רבי משתתפים.

שתייה בקיץ
בעונת הקיץ החמה אנו שותים הרבה ורוצים לעודד שתייה מרובה בעיקר אצל הילדים, אך איננו רוצים לרחוץ כלים רבים, לרוב, לכן השימוש במבחר כוסות חד פעמיות עוזר לנו מאוד בתחום זה. מה גם שנוסף על כך אנו חוסכים גם מים וסבון לרחיצת כלים או חוסכים חשמל אם אנו משתמשים במדיח כלים, וללא ספק בכל מקרה אנו חוסכים זמן שהוא מצרך חשוב מאוד בעידן המודרני.

שתייה בחורף
בעונת החורף הגשומה בה כל כך קשה לקום בבוקר ואנו יוצאים מהבית ברגע האחרון, לא תמיד יש לנו זמן לשבת ולשתות משקה חם. כדי לא לאחר לעבודה אנו לוקחים איתנו את כוס הקפה של הבוקר בכוס חד פעמית. זה נוח, זה מעורר וזה מחמם. רבים מניחים את כוס הקפה במתקן המיוחד והמיועד לו במכונית, לוקחים את הילד לבית הספר או לגן בידיעה שלמרות הלחץ, הפקקים והרמזורים לא ויתרתם על הפינוק הקטן שאי אפשר להתחיל את הבוקר בלעדיו.

אירועים משפחתיים ואירועים אחרים
בין אם מדובר על חג שבו כל המשפחה מסבה מסביב לשולחן, על יום הולדת או סיבה אחרת למסיבה שאנו עורכים בחצר הבית או בחיק הטבע, או לחלופין כשאנו מארגנים כנס או יום עיון במסגרת העבודה, כוסות חד פעמיות הן מצרך שאין לו תחליף בארגון טוב של אירוע. נוסף על החיסכון שציינו לעין הוא מאפשר לנו המארגנים לשבת בצוותא עם כל האחרים, ליהנות מהאירוע בידיעה שלא צריך לרחוץ כלים. הכל הולך לפח. סוף טוב – הכל טוב.